Časté otázky

Nižšie nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky týkajúce sa nakupovania v našom obchode.

Kliknite na otázku, ktorá vás zaujíma:


1. Ako môžem skontrolovať dostupnosť produktu?

Pri každom výrobku sú uvedené informácie o jeho dostupnosti v obchode:

  • Vypredané - momentálne je na sklade 0 položiek; Ak máte o tento produkt veľký záujem, dajte nám vedieť e-mailom: info@e-altamira.sk alebo telefonicky: +48 605 304 027 +48 721 556 606
  • Na sklade (nízka zásoba) - posledné kusy určitého produktu, preto sa s nákupom poponáhľajte!
  • Na sklade (priemerné množstvo) - máme aspoň tucet kópií
  • Na sklade (veľké množstvo) - na sklade máme dostatok produktov na vybavenie viacerých objednávok
  • K dispozícii na vyžiadanie - tento produkt môžeme zabezpečiť špeciálne pre vás - kontaktujte nás e-mailom: info@e-altamira.sk alebo telefonicky: +48 605 304 027 +48 721 556 606
  • Odhadované dodanie - produkt bude k dispozícii čoskoro
  • Stiahnuté z ponuky - produkt už nie je dostupný v ponuke nášho obchodu

 


 

2. Ako môžem skontrolovať stav objednávky?

Na vašu e-mailovú adresu zasielame informácie o priebehu vybavovania vašej objednávky. Okrem toho budete mať po prihlásení do svojho účtu prístup ku všetkým informáciám o svojich aktuálnych a už dokončených objednávkach: Stav, obsah, poskytnuté adresy atď.

 


 

3. Ako dlho budem čakať na balík?

Ihneď po odoslaní objednávky dostanete e-mailom potvrdenie objednávky. O našom pokroku vás budeme informovať.

Dátum prijatia zásielky = dátum prípravy na odoslanie + čas doručenia

Dátum odoslania závisí od dostupnosti produktov a zvoleného spôsobu platby. Platby bankovým prevodom trvajú najdlhšie, pretože pred odoslaním čakáme na pripísanie platby. Ostatné spôsoby platby sa zaúčtujú okamžite.

» podrobný opis plnenia objednávky

 


 

4. Aké formy doručenia sú k dispozícii?

Najrýchlejšie a najbezpečnejšie: kuriérska spoločnosť - Doručenie zabezpečuje profesionálna kuriérska spoločnosť Raben Logistics International a General Logistics Systems - GLS. Výber kuriéra znamená pohodlie a istotu, že vaša objednávka bude doručená včas a za prijateľnú cenu. Na svoju e-mailovú adresu dostanete aj odkaz na stránku, kde môžete priebežne kontrolovať, kde sa vaša zásielka nachádza.

V závislosti od množstva a hmotnosti objednaných produktov, zvoleného spôsobu platby a vlastných preferencií si môžete vybrať spôsob dopravy, ktorý vyhovuje vašim požiadavkám.

» podrobný opis dodacích formulárov

 


 

5. Koľko zaplatím za dopravu?

Náklady na dopravu sa líšia v závislosti od zvoleného spôsobu platby a spôsobu dopravy. Tabuľku spôsobov a cien nájdete na stránke Ceny doručenia. Odkaz nižšie.

» podrobný cenník dodávok

 


 

6. Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?

V závislosti od hodnoty objednávky, zvoleného spôsobu dopravy a vlastných preferencií si môžete vybrať jeden z nasledujúcich spôsobov platby:

  • Bankový prevod,
  • Elektronická platba (online bankový prevod).

» podrobný opis platobných metód

 


 

7. Môžem si svoju objednávku vyzdvihnúť osobne?

Objednávku si nemôžete vyzdvihnúť na osobnom mieste vyzdvihnutia. Táto možnosť v súčasnosti nie je k dispozícii.  Ak potrebujete ďalšie informácie na túto tému, kontaktujte nás na niektorom z našich telefónnych čísel alebo e-mailom.

 


 

8. Čo sú zľavové kupóny?

V mnohých akciách ponúkame našim zákazníkom zľavové kupóny. Majú podobu kódov, ktoré je potrebné zadať do príslušného označeného poľa v nákupnom košíku. Tým sa prepočíta suma, ktorá sa má zaplatiť, so zohľadnením zľavy.

Nezabudnite, že platnosť väčšiny zľavových kódov je obmedzená. Po uplynutí platnosti zľavový kód už nie je aktívny - nevedie k poskytnutiu konkrétnej zľavy.

 


 

9. Aký je zoznam želaní?

Zoznam želaní je miesto, kam môžete pridávať produkty, o ktorých uvažujete. Len prihlásení používatelia mať prístup k tejto funkcii.

Ak váhate, či si kúpiť určitý výrobok a máte účet v našom obchode, prihláste sa a pridajte si výrobok do zoznamu želaní. Výrobky zo zoznamu želaní sa pre vás uložia. Pri ďalšom prihlásení do obchodu nájdete všetky produkty, ktoré ste si uložili do zoznamu želaní. Môžete sa k nim kedykoľvek vrátiť, pridať ich do nákupného košíka alebo ich odstrániť zo zoznamu želaní.

 


 

10. Môžem dostať faktúru DPH?

Áno, za produkty zakúpené v našom obchode môžete dostať faktúru s DPH. Ak to chcete urobiť, pri objednávaní vyberte vo formulári s vašimi údajmi možnosť "Spoločnosť" a zadajte fakturačné údaje. V poznámkach (časť "Ďalšie informácie") uveďte podrobnosti o tom, či chcete dostať faktúru s DPH. Ak sa adresa doručenia líši od údajov na faktúre, aktivujte vo formulári možnosť "Iná adresa doručenia" a zadajte adresu, na ktorú sa má objednávka odoslať.

Dátumom vystavenia faktúry s DPH je dátum odoslania vašej objednávky. Tento dátum nie je možné zmeniť.

 


 

11. Ako môžem zmeniť svoju objednávku?

Objednávky môžete meniť len dovtedy, kým nie je ich obsah kompletný. V čase odoslania objednávky na uvedenú adresu už nie je možné vykonať zmenu. V prípade akejkoľvek zmeny v objednávke (zmena adresy, pridanie výrobku do objednávky, zmena platby alebo spôsobu doručenia) nás kontaktujte čo najskôr - najlepšie telefonicky: +48 605 304 027 +48 721 556 606.

 


 

12. Zle som si objednal. Ako ho môžem zrušiť?

Objednávku môžete zmeniť len dovtedy, kým ešte nebola odoslaná. V čase odoslania na uvedenú adresu už zmena nie je možná.

V prípade akejkoľvek zmeny v objednávke (zmena adresy, pridanie výrobku do objednávky, zmena platby alebo spôsobu doručenia) nás kontaktujte čo najskôr - najlepšie telefonicky: +48 605 304 027 +48 721 556 606.

 


 

13. Majú predávané výrobky záruku?

Áno, na výrobky ponúkané v našom obchode sa vzťahuje 1-ročná záruka výrobcu platná v Poľsku. Informácie o záručnej dobe nájdete v popise výrobku a na webových stránkach výrobcu. Je dôležité uschovať doklad o kúpe (účtenku alebo faktúru) a originálny obal až do konca záručnej doby. To je základom pre podanie žaloby.

» Záručné a servisné podmienky

 


 

14. Mám problém s produktom, ktorý som si objednal. Čo teraz?

Pred prevzatím zásielky ju vždy skontrolujte, či nie je poškodená pri preprave. Ak obal vykazuje vonkajšie viditeľné poškodenie, odporúčame vám odmietnuť prijatie balíka a následne nám zavolajte na +48 605 304 027 +48 721 556 606 kontaktovať.

Ak chcete uplatniť reklamáciu, uistite sa, že viete, či má byť výrobok reklamovaný v našom obchode alebo výrobcom. Informácie o tejto téme nájdete v záručnom liste, ako aj v popise výrobku na našej webovej stránke alebo na webovej stránke výrobcu.

» podrobný postup podávania sťažností

 


 

15. Môžem zakúpený výrobok vrátiť?

Áno, podľa zákona z 2. marca 2000 môžete tovar zakúpený v internetovom obchode vrátiť do 10 dní od prijatia objednávky bez udania dôvodu. Tovar však nesmie vykazovať známky používania, nesmie byť poškodený a musí byť v pôvodnom obale s celým obsahom.

» Opis sťažností a vrátení

hore
Obchod je v režime zobrazenia
Zobraziť úplnú verziu stránky
Sklep internetowy od home.pl